atiye

Benim gibi şüpheler içinde yaşamadın sen; kendini yaşadın. Tutarlıydın.
Reklam
İnsana benzer bir tarafımız var mı? Dıştan bakınca kan, sefalet, şehvet, hırs, cinayet. İçten bakınca can sıkıntısından boğuluyoruz. İnsanlar; sefalet edebiyat yapmayın, diyor. Bir şey yaptığımız yok. Bizi kimse anlamadı, biz de onları anlamıyoruz
insanın yüreği, kesinlikle içi kanla dolu, üstü kapalı bir çukurdur.
Hiçbir zaman insan yüreği yaralama.
sana çok söyleyeceklerim var ama, dilim beceremiyor.
Reklam