📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
siz yolunuzu bulmuşsunuz, nereye gittiğinizi biliyorsunuz... bense kime, neye gerekli olduğunu bilmeden, hülyaların, görüntülerin kargaşasında sürükleniyorum... görevimin, amacımın ne olduğunu da bilmiyorum.
"Benim içimdeyse sanki çok, çok eskiden doğmuşum gibi bir duygu var... Hayatımı, bitmez tükenmez kuyruğu olan bir elbise gibi sürüklüyorum sırtımda... Çoğu kez de hiç yaşama isteği olmuyor içimde."
"Sevgilim." diyor, "Hatrım." elimi göğsüne bastırırken. Altı yıl önce, iskele kenarında yaptığı gibi. Bana hatırlatmak istiyor. Gözleri titrek titrek, kapatmıyor, öylece iliklerime bakıyor canımı parça pinçik ederek. Kalakalıyorum. "Ne olursa olsun, ne yaşanırsa yaşansın, bu yalnız, dilhun vadinin en güzel zambağı sensin.
dalgın ölü, tk.