Seda Bayraktar Kaplan

"Çok konuşmaz ama boş da konuşmaz" lafını duyduğumda aklıma hemen Yves-Marie gelir.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Reklam
Eski zamanlar güzeldi, insanlarla konuşabiliyorduk. Kulaklarımızda kulaklık yoktu o zamanlar.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Sen öyle narin biri değildin, canın yandığında hiçbir şey demezdin, sır gibi saklardın. Başkaları bilmemeliydi. Gözyaşlarını içine akıtırdın.
Sayfa 25·Kitabı okudu
"Her daim tepende olan büyükler yüzünden küçük olmanın hiç iyi bir yanı yoktur, tependekinin gölgesinden kurtulmak çok zordur."
Sayfa 15·Kitabı okudu
Puan vermedi·267 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2017 00:00
·
2017 1. kitabı
John Steinbeck
8/10 · 1.807 okunma
Reklam