herşeyefransıztimothee

herşeyefransıztimothee
@timmy13
İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmaz. ~Maya Angelou~ anitsayac.com
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

chmst17

, bir kitap okudu
Puan vermedi·308 syf.·
3 günde okudu
·
2024 15. kitabı
Hüseyin Nihâl Atsız
8.6/10 · 34bin okunma
herşeyefransıztimothee
BU KİTAP ÇOK IYI JDOSDJISJXOSJ OKUMANA AŞIRI SEVİNDİM
Vincent daha fazla saçmalama istersen!!!
Eski aşkımı görmek sandığımdan daha fazla canımı yakmıştı. Üzüldüğüm tek şey Victoria'yı görmek ve geçmişte bırakmak zorunda olduğumu fark ettiğim duygularım değildi. Victoria'yı görmek neler kaçırdığımı görmeme neden olduğu için bu kadar yıkılmış hissediyordum. Sevdiğim, rahatça arkamı dönebilecek kadar güveneceğim, her koşulda beni destekleyeceğini bildiğim bir karım olabilirdi. Oysa şimdi hiç tanımadığım, hiçbir özel an paylaşmadığım bir kadınla evlendiriliyordum. Mızmız çocuklar gibi oturup ağlayamamam çok üzücüydü çünkü şu an tam da buna ihtiyacım vardı.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Alıntı
herşeyefransıztimothee
Sayfa 350-353 arası adam oldun Vincent, hadi gene iyisin
Vincent daha fazla saçmalama istersen!!!
Eski aşkımı görmek sandığımdan daha fazla canımı yakmıştı. Üzüldüğüm tek şey Victoria'yı görmek ve geçmişte bırakmak zorunda olduğumu fark ettiğim duygularım değildi. Victoria'yı görmek neler kaçırdığımı görmeme neden olduğu için bu kadar yıkılmış hissediyordum. Sevdiğim, rahatça arkamı dönebilecek kadar güveneceğim, her koşulda beni destekleyeceğini bildiğim bir karım olabilirdi. Oysa şimdi hiç tanımadığım, hiçbir özel an paylaşmadığım bir kadınla evlendiriliyordum. Mızmız çocuklar gibi oturup ağlayamamam çok üzücüydü çünkü şu an tam da buna ihtiyacım vardı.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Alıntı
herşeyefransıztimothee
50 sayfadır hâla Victoria diye sayıklayıp duruyo kafasını tutup duvarlara sürtcem az kaldı
Vincent daha fazla saçmalama istersen!!!
Eski aşkımı görmek sandığımdan daha fazla canımı yakmıştı. Üzüldüğüm tek şey Victoria'yı görmek ve geçmişte bırakmak zorunda olduğumu fark ettiğim duygularım değildi. Victoria'yı görmek neler kaçırdığımı görmeme neden olduğu için bu kadar yıkılmış hissediyordum. Sevdiğim, rahatça arkamı dönebilecek kadar güveneceğim, her koşulda beni destekleyeceğini bildiğim bir karım olabilirdi. Oysa şimdi hiç tanımadığım, hiçbir özel an paylaşmadığım bir kadınla evlendiriliyordum. Mızmız çocuklar gibi oturup ağlayamamam çok üzücüydü çünkü şu an tam da buna ihtiyacım vardı.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Alıntı
herşeyefransıztimothee
Burayı Vincent e saydırma kısmı olarak kullanıcam gibi duruyo BDKSHXJSHSIH ÇÜNKÜ O KADAR REDFLAG KI SİNİRDEN AĞLİCAM ŞİMDİ