Eski aşkımı görmek sandığımdan daha fazla canımı yakmıştı. Üzüldüğüm tek şey Victoria'yı görmek ve geçmişte bırakmak zorunda olduğumu fark ettiğim duygularım değildi. Victoria'yı görmek neler kaçırdığımı görmeme neden olduğu için bu kadar yıkılmış hissediyordum. Sevdiğim, rahatça arkamı dönebilecek kadar güveneceğim, her koşulda beni destekleyeceğini bildiğim bir karım olabilirdi. Oysa şimdi hiç tanımadığım, hiçbir özel an paylaşmadığım bir kadınla evlendiriliyordum. Mızmız çocuklar gibi oturup ağlayamamam çok üzücüydü çünkü şu an tam da buna ihtiyacım vardı.