'' Aman ya Rabbim! Kimseye bir şey oldu mu ? ''
'' Hayır, bayan. Sadece bir zenci öldü. ''
'' Neyse, şansımız varmış ; çünkü bazen insanlar da zarar görüyor... ''
'' .. bana her gün dua edersem istediğim şeyi elde edebileceğimi söyledi. Ama elde edemedim. Denedim. Bir keresinde misinam vardı, ama iğnem yoktu. İğne olmadan misine hiçbir işe yaramazdı..''
'' ..fakat insanlar ancak tecrübeleri sayesinde akıllarını başlarına toplayabiliyorlar ve bu tecrübeler , eğer kendilerine pahalıya mal olmuşsa işlerine yarayabiliyor..''