teso

teso
@tinatin
menatreba
“derin” olmak kolaydır:kendimizi kusurlarımızın içinde boğulmaya bırakalım yeter.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
acı değişmez bir değerdir..
anlamış olanların genellikle hayatta başarısızlığa uğramış kişiler olduğunu kabul etmek gerek..
kendimizi öldürmeye ihtiyacımız yoktur.kendimizi öldürebileceğimizi bilmeye ihtiyacımız vardır.