Hayat felsefesini yaşamaya çalışan, azıcık da meraklı bir genç :)
Felsefesi ''MUTSUZ İNSAN YOKTUR AZ HAREKET EDEN İNSAN VARDIR. ;)''
...hele de o güzel eski duvarların arkasına geçtiğinde kimsenin onun nerede olduğunu bilmediğini hissetmekten daha da çok hoşlanmıştı. Dünyanın dışında bir masal diyarına kapanmak gibi bir şeydi bu...
....saatlerce çalışmaktan yorgunluk değil, mutluluk duyuyordu.
İnsanlar sahip olduğunuzu bilsin diye bütün şapkalarınızı, elbiselerinizi ve kurdelelerinizi aynı anda üzerinize geçirip göstermenin bir anlamı yok yani!