Franz Kafka'nın kendi duygularını ifade etmesi ve buna şahit olmak çok güzel. Her bireyin alıp okuması gerekli. Milena'ya mektuplar kitabı şahane. İyi okumalar.
"Senin düşüncelerine aslında vadilere, dağlara ve ırmaklara uzak olduğum kadar uzak olduğumu tahmin edemezdim tabii, çünkü bana göre senin pencerenle benim parıldayan bakışlarım arasında sadece pencerenin ince ve parlak camı vardı."