görkem

görkem
@tkveus
kroşcocuu
Sanki altı yaşındayım. Terasın demirlerinden ayaklarımı sarkıtmışım, suratımda tokat izi. O kadar küsüm ki, kendimle bile konuşmuyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Üstümde bir başkasının ceketi, Yine de tanırsın biliyorum. Kalpsizin biri demişsin ya hani, Bari yorgun dargın bakışalım.
Bugün fal bakmayı öğrendim, Elini tutabilmek için. Son bir defa boynuna sarılıp gitsem, Huzuru koklasam Ege'de.
Sonra da -daha sarhoş olduğu bir gece- "Onlar utansın sonuçtan. 'diye kestirip attı. 'Hangi onlar Selim?' dedim. 'Onlar işte.'dedi. 'Onlar, canım. Onlar, onlar, onlar... Öyle ya,' dedim. Onlar. Yani,biz değil.