görkem

görkem
@tkveus
kroşcocuu
Bugün fal bakmayı öğrendim, Elini tutabilmek için. Son bir defa boynuna sarılıp gitsem, Huzuru koklasam Ege'de.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonra da -daha sarhoş olduğu bir gece- "Onlar utansın sonuçtan. 'diye kestirip attı. 'Hangi onlar Selim?' dedim. 'Onlar işte.'dedi. 'Onlar, canım. Onlar, onlar, onlar... Öyle ya,' dedim. Onlar. Yani,biz değil.
Bâki değilim ben Albayım, Cigaram zehir zıkkım gelir. Ve söylesenize Albayım, Neden öldükten sonra kadir kıymet bilinir?
Gusül abdesti alacağım kadar gözyaşı biriktir benim için.
İnsan ve Duygular
Begonyalara altı ay su vermesen de ölmezler. Katkısız ananas suyu, güneş altında iki sene bozulmadan kalabilir. Leoparlar ve jaguarlar elli yılda bir törenle sevişirler ve bu sevişmeden jeopar adı verilen yavrular doğar. Bir rakı şişesinin kapağını Ay'da açarsan içindeki alkol sonsuza kadar uçmaz. İnsanlar zamanla değişir ve ben görüp görebileceğin en büyük yalancıyım. Söylediklerimi boşver, konuşamadıklarımı ciddiye al... Yanında huzur içinde susabileceğim bir insan bulabilmek için kenar mahalle kahvelerinde çok on iki-sekiz nöbeti tuttum ben. Beni affetme... Anlama da... Hayatımın özeti, düzeltilemeyecek kadar vahim bir anlatım bozukluğu... Beni daha fazla konuşturma... Ben susayım, sen ağla... Gusül abdesti alabileceğim kadar gözyaşı biriktir benim için... Sonra beraberce çayıma siyanür karıştıralım. Önce göm beni, sonra anla...
Müzik