görkem

görkem
@tkveus
kroşcocuu
Kızılelma yok mu? Şüphesiz vardır; Fakat onun semti, başka diyardır... *** Zemini mefkûre, seması hayâl... Bir gün gerçek, fakat şimdi masal...
Sayfa 938
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonra da -daha sarhoş olduğu bir gece- "Onlar utansın sonuçtan. 'diye kestirip attı. 'Hangi onlar Selim?' dedim. 'Onlar işte.'dedi. 'Onlar, canım. Onlar, onlar, onlar... Öyle ya,' dedim. Onlar. Yani,biz değil.
Aşk yeis bir tümore benzer.
İnsanın iradesini elinden alır da ondan. Seni yönetmeye başlar, mantık kaybolur, doğru dürüst düşünemezsin bile. Birine âşık olmak, gözü bağlı olarak, bir uçurumun kıyısında yürümektir. Başına neler geleceğini hiçbir zaman bilemezsin. Sonu ölüm de olabilir, cinayet de, intihar da. '
Sayfa 108
Ehl-im ümmîd-i sıhhatındadır
"Bekçi, "Burası özel bir mezarlıktır" demiş. Buraya gömülen insanlar, mezar taşlarının üstüne gerçek yaşlarını değil, hayatta mutlu oldukları günleri yazarlar. Kimi 21 gün mutlu olmuş, kimi 37 gün. 52'yi geçen çıkmadı daha.."
Sen öldün; ben de koridorlarında anlamsız bekleyişlerin içinde ölüyordum. Gerçekten öldün mü Selim? Bu yalnızlık dolu koca dünyada bütün tutunamayanları öksüz bırakıp gittin mi?'