tümay çebitürk

tümay çebitürk
@tmycbtrk
Beni öp, sonra doğur beni.
İyi misin? Sorunun, iyi olup olmadığımı merek eden bir soru olmadığını bilerek, susuyorum. Her gün onlarca kez kullanılan bu iki sözcük,sadece canlı olup anlamak için bir yoklama;
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Belki içimde bir şeytan da var, inkar edemem. Ama varsa bile, ufak çapta bir şeytandır herhalde, büyükleri başka barınaklar seçer
Sayfa 39·Kitabı okuyor
Edebiyat
İşten, çeşit çeşit acı ve haksızlıktan, şahsi ve dünyevi günahlardan ezilmiş olan basit, mütevazı Rus ruhu için en büyük ihtiyaç, teselli, kutsal bir varlık, bir aziz bulup önünde secdeye kapanmaktır.
Sayfa 28·Kitabı okuyor
İnsanlar ve Duygular
Çoğu zaman insanlar, hatta caniler bile, haklarında verdiğimiz hükümlerden çok daha temiz ruhlu olurlar. Biz de öyle değil miyiz?
Kitap Alıntısı

tümay çebitürk

, şu anda okuyor
%43 (336/781 syf.)
Fyodor Dostoyevski
9/10 · 45,4bin okunma