tümay çebitürk

tümay çebitürk
@tmycbtrk
Beni öp, sonra doğur beni.
İyi misin? Sorunun, iyi olup olmadığımı merek eden bir soru olmadığını bilerek, susuyorum. Her gün onlarca kez kullanılan bu iki sözcük,sadece canlı olup anlamak için bir yoklama;
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki içimde bir şeytan da var, inkar edemem. Ama varsa bile, ufak çapta bir şeytandır herhalde, büyükleri başka barınaklar seçer
Sayfa 39·Kitabı okuyor
Edebiyat
İşten, çeşit çeşit acı ve haksızlıktan, şahsi ve dünyevi günahlardan ezilmiş olan basit, mütevazı Rus ruhu için en büyük ihtiyaç, teselli, kutsal bir varlık, bir aziz bulup önünde secdeye kapanmaktır.
Sayfa 28·Kitabı okuyor
İnsanlar ve Duygular
Çoğu zaman insanlar, hatta caniler bile, haklarında verdiğimiz hükümlerden çok daha temiz ruhlu olurlar. Biz de öyle değil miyiz?
Kitap Alıntısı
Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben Van Gogh’un resmi değilim, öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız.
Sayfa 318 - İletişim·Kitabı okudu