tuncay

tuncay
@tnc_erg
Parmak
Benim sevgili threse’m Bize acı veren büyük ızdırapların rastlantılarla oluştuğunu düşünmek çok saçma. Bu bir tezat mutsuzluk bir kuraldır,istisna değil. Varoluşumuz için kimi suçlayabilirim? Güneşin bize hayat vermesi tesadüf değil. Tanrı’ya ve ahirete inanamadığım için kendimi suçlayabilirim. Yapabilseydim. “Hayat bize hazmı güç bir yemek sonrası cennet tatlıları vadediyor” diye kendimi kandırabilirdim. Her şeyin bir gün daha iyi olacağı hakkındaki yaygın kanıyı kabul etmem hiç mümkün olmadı. Hiç bir şey daha iyi olmayacak. En iyi ve en kötü sadece farklı olucak. Daha fazla düşünmek istemiyorum Her şeyin ötesinde artık düşünmek istemiyorum…
Vazgeçmek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yarının hiçliği olması tehdidiyle mutlu olamam ve olamayacağım. Derin bir hakaret bu. Bu yüzden, beni acı cekmem ve yok olmam için, fikrimi sormadan ve küstahça var eden bu doğayı; su götürmez davacı, savcı ve davalı rolümle, kendimle birlikte mahkum ediyorum. Doğayı yok edemediğim için de sadece kendimi yok ediyorum, hiçbir suclunun bulunmadığı bir tiranlığa katlanmaktan bezmiş olarak..."
Dostoyevski