Gülden

Gülden
@tncgldn
Kötülükleri unutan beyin için ne güzel bir benzetme...
Yıllardır bütün zehirlerin bala dönüştüğü bir arı kovanı olan beynim..
Sayfa 281·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kafan olmasa da zararı yok;şapkan olsun yeter...
Sayfa 260·Kitabı okudu
Edebiyat
Her insanın kendi deliliği vardır; bana öyle geliyor ki, en büyük delilik, bir deliliğe sahip olmamaktır.
Sayfa 175·Kitabı okudu
Olmak ya da Olmamak...
Her şey aynı; karım olsa da, olmasa da, namuslu ve namussuz olsam da, bey ya da hamal olsam da; yalnız canlı ya da ölü oluşumun önemi var.
Sayfa 173·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Bu dünyada her şeyin gizli bir anlamı var.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Edebiyat