neden bilmiyorum ama beni çokça kez duygulandıran bir kitap oldu, çoğu karakter için üzüldüm, 4 tane konu içinde pek üzülmediğim bir konu vardı ve o da ilk kısım oldu fakat diğer bütün konular bana göre üzücüydü, kısa bir kitap akıp gidiyor ve bitirmesi kolay. önerebileceğim bir kitap mı evet kesinlikle.