Todesmonolog.
Niçin düşlerim eziyet? Niçin insandan istifadеm hezimet? Ve niçin mücazatım hep niçin demekti? Sual bitmiyor demek ki Şölen başladığında yorgunum Birkaç yarayı kapatmakla meşgulüm Şu etme dur yaşında Bahçede kimse yoktu benimle kanayan Tek bir Gül dışında Nefesler yakın, yakın daha da Konuş dedi ölüm, konuştum -Kanove.
Alıntı
Todesmonolog
yürüyor karanlıkta yürüyor taklamakanda yanında aşk ve keder adında iki evladı görünmemek için çırpınıyorum adeta saklanacak ne bir ağaç ne bir tümsek bir hançer gibi kesiyor gözlerimi dağılıyor tozu adımların işte bu zifir yansımadır bir tuhaf teneffüs bir tuhaf bedeni anlamak için boşluğa sitemkâr teşebbüs kalbim sancır çatlayana kadar sancır, çiğnenip tükürülen bir şey kadar basitleşir kanatlarındaki yazgı benden içredir ki zaten inancım hep ayaklar altındadır ve ol yüzü yalnızlık elleri kaygı elleri özlem olan ol en nefretle fışkıranı düşüncelerin korkuyorum yaklaştığında ama biliyorum durmayacak da bitmesini istediğim şeyin daha az acıtır olduğunu hissediyorum bana baktığında nefesler yakın yakın daha da konuş dedi ölüm konuştum
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Todesmonolog
Niçin düşlerim eziyet? Niçin insandan istifadem hezimet? Ve niçin mücazatım hep niçin demekti? Sual bitmiyor demek ki.
Müzik
Kanove /todesmonolog
Ânın boşluğuna mı damgalı neşvenin reddiyesi? Yoksa kişi mi ister kendi yükünde ezilmek? Anlatılamayan ne varsa sesinin delirtisine süzülmеk? Niçin düşlerim eziyet? niçin insandan istifadеm hezimet? Ve niçin mücazatım hep niçin demekti? Sual bitmiyor demek ki Şölen başladığında yorgunum Bir kaç yarayı kapatmakla meşgulüm, şu etme dur yaşında Bahçede kimse yoktu benimle kanayan tek bir Gül dışında...
Şarkı