ömer selçuk

On beş yaşındayken iradem öğrenmeye yönelikti. Otuzuma geldiğimde, yolumu saptamıştım. Kırkımda artık kuşku diye bir şey kalmamıştı içimde — kulaklarım ise ancak altmışımda açıldı.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilgisiz kişinin elinde kitaplar savunmasızdır.
İnsan yanında kitap taşıdı mı, birisiyle itişip kakışmaktan elden geldiğince sakınmalıydı
Bir kitapçı, bir kraldı. Ama bir kraldan hiçbir zaman kitapçı olamazdı

ömer selçuk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·353 syf.·
7 günde okudu
·
2019 3. kitabı
Kemal Tahir
7.9/10 · 547 okunma