" Umduğumuz gib olsaydı hayat, Sandığımız gibi yaşardık. Bulduklarımızla yetinseydik. Kaybettiklerimize ağlamazdık.' -Tolstoy
'BU DEVİRDE DUYGULARI OLAN BİRİNİN İYİ OLABİLMESİ MÜMKÜN MÜ' 🍀 TOLSTOY 🍀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir. Tolstoy
Benim cok var
tolstoy'a depresyon nedir diye sormuşlar. o da "şu anda karşıma bir cin çıksa ve dile benden ne dilersen dese, dileyecek hiçbir şeyim yok!"demiş.
“Sadece kitap okumak yetmez insana. Bazen meydan okumalı; Kendine, hayata, dünyaya…” -Tolstoy
Alıntı
“Ruhunun diğer yarısıyla tanıştığında, başkalarıyla neden yürümediğini anlayacaksın.” Tolstoy📖