-Niyetin salih ise,bu evren sana hizmet etmeye mecburdur.Çünkü nankörlük iblisin vasfıdır.Evreni yaratanın değil.
Her gerçek içinde iki şey barındırır,biri hayranlık diğeri düşmanlık.
VEDA
gidiyorum; yorgun, solgun, ağlamaklı
viraneme doğru
sizin şehrinizden Tanrı'ya götürüyorum
perişan ve divane gönlümü
alıp götürüyorum, o uzak noktaya
günahın renklerinden arındırmaya
aşkın lekesinden temizlemeye
yok olup gitmiş, yersi. bunca istekten arındırmaya
alıp götürüyorum, senden uzak kalsın diye
senden, ey boş umudun cilvesi
alıp götürüyorum onu, diri diri gömeyim diye
bundan sonra konuşmayı hatırlamasın diye
"Seyyahlar
Kendi yolculuklarını anlatırlar sizinkini değil
Basılacak sağlam yerleri saklamaz buz
Kayaları oyun onların sözü yaşar" Everest/ Ursula LeGuin
Aşk, basbayağı bir yanılsamadır. "Aşk kusursuzluklar uydurur, kusurları ve eksikleri iyi niteliklere, güzelliklere ve ışıltılara
dönüştürür, kendisini kandıran, hapseden ve kendi tercihlerini
nesneye yansıtarak 'kendine engel oluşturan' aşık kendine uygun
biçimde güzelleştirir her şeyi. "
Bu hayatın en temel duygu izleği özgürlük, özgürleşmedir.
Bu özgürleşme toplumsal, siyasal ve ideolojik bir özgürleşmeden
çok varoluşsal ve bireysel bir arzu