beyazıt'tan aldığım esansın kapağını uzun süre sonra bugün açtım yeniden... kokusunu duyduğum an aklımdan koca koca mevsimler geçti: tramvay yolunda beklemişim seni, kirazlı'da denk geliriz diye heyecanlanmışım, süleymaniye'de senin için ağlamışım, üsküdar'da seni düşünmüşüm...
sonra esansın kapağını kapattım.
şimdi kenarda bir yerde durmuş, senden iğreniyor.