Canımım Selim ;hep oynayabilseydik bu oyunları.Biraz olsun dinleseydin arada.Durmak bilmeyen kafanı rahat bırakıp kuvvet toplasaydın biraz.Kim dayanabilmiş ki sürekli ? En basit insanların bildiği bu gerçeği nasıl göremedin ? Bu sayfalarda yaşadığını görüp,öldüğüne nasıl katlanabileceğim ?