Açıkcası kitabı ilk aldığım zaman kafamı dağıtması dışında pek bir beklentim yoktu fakat olayların, karakterlerin içine daldıkça aslında göründüğünden daha derin bir kitap olduğunu fark ettim. Yer yer gerçekten güldürüp aynı sayfanın devamında aynı zamanda da gözlerimin dolmasına sebep oluyordu. Böyle unsurların içe içe olmasının bir kurguyu daha da sağlamlaştırıp o karakterlerle daha derin bağlar kurmamızı sağladığını düşünüyorum.
Yaklaşık beş yüz sayfayı aşkın olmasına karşın okumakta hiç zorlanmadım. Dili oldukça basit ve kafa yormuyor. Sadece bazı sahnelerde nedenini anlamadığım bir şekilde sıkıldım. Belki benim kafa dağınıklığımdan belki de sahneler gereksiz uzatıldığındandı bilemiyorum. Bir şeylerden uzaklaşmak isteyip biraz keyif almak istenildiğinde okunabilir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
ve yaşanmak istenen hiçbir şey ertelenmemeliydi. ne varsa yaşanmalıydı. acı çekilecekse bile çekilmeliydi. saklanmadan, sakınmadan, hayat ne getirirse kabul edilmeliydi.