Kırmızı temasının her öyküde mutlaka geçirildiği, okuması kolay ve kısa olan bu öykü kitabının beni en çok etkileyen kısmı adını da kitaba veren ilk öyküsü Aramızdaki Şey'di sanırım. Diğer öykülerindeyse dili ağır olmasa da benim çözemediğim şeyler oldu. Belki de okuduğum ilk Tomris Uyar kitabı olduğu için "çok" etkilenmeyi beklediğimden fazla beklentimin sonucu olarak alacağım zevk yarıya indiğindendi. Bilemiyorum.