irem

irem
@tsdmr41
çocukken her iyiliğin içinde bir nebze de olsa kötülük olduğuna inanıyordu, bu yüzden tam bir saygı duyamıyordu iyiliğe.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Roman
Reklam
yaşanan her şey zamanla soluyordu. öyle bir soluyordu ki belli belirsiz bir iz bırakıyordu arkasında. insan bu ize bakıyor ama yaşandığından emin olamıyordu.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Roman
ölmek birkaç kez olan bir şey olabilirdi. insan bir kere ölmeden bunu bilemez ki.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Roman

irem

, bir kitap okudu
8/10
·116 syf.·
13 günde okudu
·
2023 10. kitabı
Sultan Okumuşoğlu
8.3/10 · 15 okunma
bulunmaz hint kumaşı diye bir şey yok elbet. ama onu bilmek, yani iliklerine kadar bilmek ne büyük yük insana. yine de barışılır muhakkak hayatla. öyle ya yaşanan yaşandığıyla kalmıştır. ömür dediğin böyle bir şeydir işte. sevinci tanıyan hüznü, mutluluğu tanıyan mutsuzluğu göze almıştır.
Dergi
Reklam