Yarım bıraktım. Memleketçe içinde olduğumuz olumsuz koşullar zaten içimi daraltırken bir de bu kitap bana fazla geldi... Hepten daraldım okurken, gericilik, haksızlık, hukuksuzluk, cahil cühela sözde yönetici ayaktakımı, cinsiyet ayrımcılığı.. Okurken " bütün bunlar geride kaldı, en azından benim memleketimde" diyemediğim için şakaklarım zonkladı sinirden. Dediğim gibi okumak için şu zaman doğru zaman değil benim için...