T. S. Öztş

T. S. Öztş
-Kitap okur musunuz Bay Anderson? -Okumuyorum. Eksikliğini de hissetmiyorum. -Ama biz hissediyoruz.
Dünyada mutluluk yok, yalnız bağımsızlık, özgürlük vardır.
Sayfa 42·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

T. S. Öztş

, bir kitabı yarım bıraktı
İhsan Oktay Anar
8.5/10 · 67,8bin okunma

T. S. Öztş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2025 12. kitabı
Takayuki Ishii
9/10 · 1.860 okunma
Yarım bıraktım. Memleketçe içinde olduğumuz olumsuz koşullar zaten içimi daraltırken bir de bu kitap bana fazla geldi... Hepten daraldım okurken, gericilik, haksızlık, hukuksuzluk, cahil cühela sözde yönetici ayaktakımı, cinsiyet ayrımcılığı.. Okurken " bütün bunlar geride kaldı, en azından benim memleketimde" diyemediğim için şakaklarım zonkladı sinirden. Dediğim gibi okumak için şu zaman doğru zaman değil benim için...
Ben, MalalaMalala Yusufzay · Epsilon Yayınları · 20143,823 okunma

T. S. Öztş

, bir kitabı yarım bıraktı
Malala Yusufzay
8.7/10 · 3.823 okunma