Tuba

Tuba
@tuba_4
“Seni bulmaktan önce aramak isterim Seni sevmekten önce anlamak isterim Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de Sana hep hep yeniden başlamak isterim…”
Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak, tekrar karşılaşır ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben seni unutmam, unutmam Sen beni güzel, güzel hatırla
Müzik
Bu sana, veda ederken son bakış, son gülücük :’)
Müzik
Kişi yaşarken bile ölüverir
Edebiyat