“ Yine büyükannesinin çok sık tekrarladığı “İnsanoğlu çiğ süt emmiştir.” ifadesini hatırladı.
Kaynar süt içse ne değişecekti, ki insan insandı işte. “
Onyıllar önce kimse konuşmazken konuşmuş,günümüzün karanlık gerçekliğini anlamamız için meşale olmuştur.Daha çok anlıyor,daha çok seviyor,daha çok sahipleniyoruz Nazım Usta.
Çünkü dizelerinle yıkıyoruz barbarlığı ve sömürüyü.Daha çok ihtiyaç duyuyoruz sana ve senin yolundakilere…