Prm. Çivi

Prm. Çivi
@tugbacivi
Belki de güzel bir şeye sahip olup kaybetmektense ona hiç sahip olmamak daha iyidir.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez.
Sayfa 123·Kitabı okudu
İnsan çokça hayat ve bir de ölümdür ...
Sayfa 53·Kitabı okudu
Ne garip, insan doğruların ne kadar farkında olursa olsun kendisini kandırabilme gücünü asla yitirmiyor.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Tanrım, insanın kendi acziyetini, zavallılığını, düştüğü saçma sapan durumları fark etmesi korkunç!
Sayfa 19·Kitabı okudu