Hiç sevemedim. Çünkü ilk sayfaları sırf Halide Edip’ten alıntıydı. Sonrası da hep gezi olayı. Keşke kitabına bu kadar siyaseti katmasaydı. Eminim o zaman daha güzel olurdu
Kitabı 24 saatten kısa sürede okudum. Ahh Aslı kim dedi sana Amerikaya git diye. Neden gittin. Murat gibi seven birini bulmuşsun neden kıymet bilmiyosun çocukta sürekli bi kusur arıyosun. Ben Bursada evlenmem dedin al Amerika da evlendin de noldu. Sonra boşandın. Ah Aslı ah. Çok sağol ağlattın beni
Burdaki yorumların bazılarını okudum da sanırım kitabı eksik bulan tek benim. Adam kadının mektubunu okuyor ve kitap bitiyor. Bana saçma geldi. O yüzden devamı olmalıydı diye düşünüyorum.
Abartıldığı kadar güzel olduğunu düşünmüyorum. Ben çok daha farklı kurgusu olduğunu düşünmüştüm. Sabahhattin Alinin başka kitaplarına da şans verin derim