Tek kelimeyle mükemmel bir kitaptı. İlk 5 kitabım arasında yerini aldı. Kitap bitmesine rağmen hala etkisinden çıkamıyorum. Orada o adada onları görmeyi çook isterdim. Çok akıcı bir şekilde okunuyor roman. Normalde hep sayfa numarasına bakan ben -kaç sayfa okumuşum acaba?- bir kere bile gözüm sayfa numarasına kaymadı. Ve kesinlikle filmi olmalıydı.