İstenildiği gibi olan ya da olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur ve herşey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun gitsin.
Senin bu gözlerinin arkasında ne var? Bir düşünceden beklenmeyecek kadar çirkin, irinden yeşil,kinden kırmızı ne var ? Göğsünü sıçratan kabuslarda benim suçum ne kadar?