Tubiş

Tubiş
@tugbasrdglu
İyi bir kitap iyi bir arkadaştır..

Tubiş

, bir kitap okudu
10/10
·92 syf.·
3 günde okudu
·
2022 14. kitabı
Thomas Mann
7.4/10 · 1.909 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doğanın aldatmacasından ve alaycı korkunçluğundan söz etme. Ben nasıl onu küçümsediysem sen de küçümseme. Fakat ölüm olmasa ilkbahar ne olurdu ki..
Sayfa 91·Kitabı okudu
Roman
“Yaşlanmanın en güzel yanı, bir hayal kırıklığı yaşadığınızda, onu aslında çoktan aşmış olmanız.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Alıntı