Önemli ilişkiler bende korku yaratırdı, hâlâ da yaratıyor. Yalnız olduğun sürece kendine yetiriyorsun ama bir başkası dahil olduğunda ve adım adım yaşamını ele geçirdiğinde ne yapabilirsin ki? Eğer o kişi bir anda düşüncesini değiştirir ve seni terk eder ya da ölürse, içinde kalan o boşlukta ne yaparsın?
Bu kitap nasıl olmuş da çok okunanlar listesine girmiş anlamıyorum. Kitap gitmiyor, kafam virüs girmiş bilgisayar gibi oldu. Umudumu kaybetmeden yavaş yavaş ilerleyeceğim artık..