“Ben aynı ateşlerin insanları koruyup beslediğini, aynı suların arıtıp yıkadığını da gördüm. Dünyanın kirlendiği için yıkanmaya değil, kirletenlerin kendilerni yıkamaya ihtiyaçları var. Eğer bir şans verilecekse Rab bunun için insanlığa değil, insana şans veriyor, hem de her gün, her an... Değil mi?”
“Rab dünyayı güzelleştirmek için bu yolu mu seçti sence?”
“Bilakis dünya zaten güzeldi ve onu çirkinleştirenler yalnızca insanlar oldu. Rab akıl sayesinde bu güzelliğe yeniden erişmemizi istiyor bence. Çünkü insana giriş ve çıkış yollarını akıl gösterir. Aklını kullanarak insan dünyayı adil ve heskes için daha güzel bir yer yapabilir. Rabb’in istediği bu olsa gerek. “