Cebinde çok parası olan değil,güzel hikayeler biriktirmiş insanlar zengindir.Kanadı yanacak bile olsa,güneşin ateşine vurgun olduğu için kendini yakan kelebekler değil,kabuğunu kırmaya cesaret edemeyenlerdir deli.
Söylemek bazen incitiyor beni fakat saklamak da istemiyorum sizden. Arkadaşlarımın beni "gerektiğinde iletişime geçilecek biri" olarak gördüklerini düşünüyorum.