Yazar betimleme yaparken okuyucuyu sıkmamak adına müthiş bir empati yapmış. Sonuna kadar giderek artan bir merak uyandırıyor ve her safhasında okuyucuya kendi finalini yapması için fırsat tanıyor. Ben okurken 3-5 final kurgulamıştım.Elimden bırakmak istemediğim ve bitmesine üzüldüğüm bir kitap oldu.