İnsanların aile olmak için illa kan bağına sahip olmaları gerekmediğini içten saf sevginin insanları aile yapabileceğini, her koşulda yan yana durabileceklerini ve birbirlerini ne yaşarlarsa yaşasın affedebileceğini görüyoruz bu kitapta. Yer yer hüzünlendiren ama insanın elindeki koşulları düşünmesine, sevginin insanın hayatında ne kadar önemli olduğunu fark ettiriyor insana kitap. Karışık ama güzel duygular ile okudum kitabı. Kristen Hannah favori yazarım ve okumanızı tavsiye ederim her kitabını.
İçinizi ısıtacak keşke devamı da olsa okusam diyeceğiniz bir kitap. Karakterlerin hepsi çok yerinde anlatılmış. Ailenin ne olduğunu, sevginin nasıl birçok şeye iyi geleceğini görüyoruz. Alice küçücük dünyasından çıkıp herkesin hayatını güzelleştiriyor. Max ve Julia kırık kalplerini beraber iyileştiriyor. Ellie iç dünyası ile yüzleşip yanı başında duran mutluluğu görüyor. Kitaptaki tüm karakterler ve konuda kendi hayatınızdan kesitler görebilirsiniz. Kesinlikle okumanızı öneriyorum!!