Kitap 10 farklı konudan oluşuyor ve yarısından sonra akmaya başlıyor. Her konunun sonunda insanların bazı şeyleri çok üstlerine aldığını, dünyanın kendi etrafında dönmediklerini vurguluyor. Diğer kitapları kadar çok sevemedim ama okunabilir.
Bu kitapta ebeveynlerimiz hakkında neden böyle yaptılar, ben ne yapabilirim ve bu davranışı ne demek vs gibi birçok sorunun cevabını alabiliyoruz. Çoğu durumun bizden kaynaklanmadığını kim olursa olsun anne ve babanın öyle davranacağını ve buna nasıl karşı koyulacağını anlatıyor. Okumanızı mutlaka öneririm. Yalnız olmadığınızı hissediyorsunuz:)