Okurken Stephen Hawking bana kara delikler hakkında ders veriyormuş gibi hissettirdi bu kısa ama güzel kitap. Evren ve kara delikler hakkında aslında ne kadar az şey bildiğimizi de tekrardan hatırlattı. Kara deliklerin saçları yoktur gibi bi cümle görünce de gülümsetti açıkçası. Çok akıcı bir şekilde okuyabileceğiniz mini bir kitap. Meraklılarının kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum.