İnsan aya da gitse bazı şeyleri farkında olmadan götürüyor yanında. Sen o yana bakmazken bavuluna gizlice sızıyor bir şeyler. Anason oluyor bu bazen, bazen bir Ahmet Kaya şarkısı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Halbuki güzelliği içlerinde hisseden insanlardan olsalardı,
O parlayan gözlerin ve hararetlenmiş yüzün,
gencin aşkla ilk tanışmasının belirtisi olduğunu anlayabilirlerdi.
Her şeyin yolunda olduğunu kendime göstermek için öksürür gibi yapıyorum.
Hiroşima’nın yıkıntıları arasında buldukları küçük Japon kız gibi.
Her şey ölmüştü o ise oyuncak bebeğine şarkı söylüyordu.
Günümüzde, insanlar her şeyi hemencecik elde etmek istiyorlar, arzularını canları çektiğinde hiç beklemeden tatmin etmenin peşindeler ama ben onlar gibi değilim daha eski kafalıyım, geleceği kurmak ve her şeyin zamanla gelişmesini beklemek hoşuma gidiyor.