Öylesine bakıyorsunuz, ha? Elinizdekine ise öylesine bakmayın... Çay için, televizyon izleyin... Gökyüzü öylesine bakmak için değil. Gökyüzü, ona hayran olmamız için.
"Bunlar bizim başımıza geldi mi?"
"Evet, bizim başımıza geldi."
"Bu olaylar fantastik miydi?"
"Eh, diyelim ki fantastikti."
"Ve sen moruk, fantastik olayları fantastik olmayan varsayımlarla nasıl açıklarsın?"
"Bunu hiç bilmiyorum," dedi Malyanov.
Bizi neyin beklediğini kim bilebilir ki? Ne olacağını kim bilir? Belki güçlü bir şey olacak, belki adice bir şey. Belki de ölüm gelecek, belki ölüme mahkûm edecekler. Geleceğe fazla dalmak yersiz...