Tuğba Yıldırım

Tuğba Yıldırım
@tuhar
8/10
·364 syf.··
2015 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2015 00:00
Kitabın konusundan olsa gerek,ısınamadım.Konusu Humbert'ın(baş kahraman) ergenliğe girmemiş genç kız çocuklarına olan zaafı ve sapkınca tutkusudur.Okurken karakterlere bol bol kızdığım bir kitap oldu.Bu kadar tepkili olmamın nedeni belki çocuk istismarına katlanamıyor olmam olabilir.Yazarın üslubuna diyecek yok,kimi zaman sizin onu yargıladığınızı yüzünüze bile vuruyor,detayları öyle ustaca işlemiş ki diyecek sözüm yok...Başta sizi karaktere nefret ettirip daha sonraları da ya tamam olabilir,anlıyorum diyebileceğiniz kadar hak verdiriyor.İşte edebiyatçının gücü ; ikna kabiliyetinde sanırım.Konu o kadar iğrenç ki anlatım ve kitap ne kadar iyi olursa olsun sevemedim...
Edebiyat
LolitaVladimir Nabokov · İletişim Yayınevi · 20193,526 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Tuğba Yıldırım

, bir kitap okudu
8/10
·364 syf.··
9 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2015 00:00
·
2015 4. kitabı
Vladimir Nabokov
7.6/10 · 3.526 okunma

Tuğba Yıldırım

, bir kitap okudu
5/10
·390 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2012 00:00
·
2012 2. kitabı
Ayşe Kulin
8.5/10 · 16,8bin okunma