Okuduğum ilk Alper Canıgüz romanı.Kitabın sonunda dumur oldum diyebilirim...Bol bol kahkahalar atarak okuduğum bir kitap oldu.Bazen çok eğlendim bazende içim acıdı.Kitabımız beş yaşındaki bir çocuğun gözünden hayatı,yetişkinleri,inancı sorguluyor ve bu çocuk koskoca bir cinayeti çözüyor.Baş kahramanımızın yaşına bakıp aldanmayın sakın,hepinize pabucunuzu ters giydirir.Küçücük çocuğun nasıl bu kadar cengaver ve sıkı bir filozof olduğuna inanamayacaksınız.Kitabın akıcılığına kimse laf edemez diye düşünüyorum.Yer yer psikolojik ve fantastik ögelere de yer verilmiş iyi bir polisiye.Her ne kadar öyle görünmese de çocuk saflığına da değinilmiş.Yazarın üslubunu çok sevdim,sıcacık bir anlatımı var.Evden çıkınca sanki o mahallede bulmuş gibi hissettim kendimi.İlk fırsatta yazarın diğer kitaplarını da edinmeyi düşünüyorum.Bence çok bekletmeden edinip okuyun derim,pişman olmayacaksınız.