Tülay

Tülay
@tulayca_
Psikoloji öğrencisi bir adliye memuru, Yaşamak umurumda, Oğuz Atay külliyatı, Şiirler, çiçekler, mavilikler,
"Öldükten sonra neyin yararı dokunur ki?" "Doğru." Durumu kabullenmeye başlamıştı; kendine ve bilemediği, tanımlayamadığı şeylere acıması artıyordu. Bir yandan da bu durumdan kurtulmak için yüreğini acıtan bir çaba göstermeye çalışıyordu.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam
Hayat düşünceleri tutan bir hapishanedir. İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir, ben de akılsız bir robotum.
Sayfa 32·Kitabı okudu
İnsan gerçeklere karşı durur: yaşar ve olduğu gibi olmayı sürdürür.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Herkesin işine karıştın, işin olmadığı halde. Ölmek bile, kendilerine böyle bir görev verilenlerin işidir.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Hayatım ciddiye alınmasını istediğim bir oyundu...
Sayfa 31·Kitabı okudu
Reklam