Hep "Birincisi ikincisinden güzeldir çünkü birincisi tutmasa ikincisini çıkartmazlardı." deriz. Bu sefer durum farklı "Kesin bunun üçüncüsü de çıkar." dedirten bir kitap. Hoşçakalın.
Bazı seksist ifadeler dikkatimi çekmedi değil fakat yazara töleransım olduğu için görmezden geldim. Geneli güldürmek yerine Erman Çağlar kendi görüsünden aktardıklarıyla kendini güldürüyor. Bize de eşlik etmek düşüyor.