tumce

tumce
Amatör Fotoğrafçı
19 Mayıs Atatürk’ü Anma,Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun 🇹🇷
19 Mayıs Gençlik Ve Spor Bayramı
Reklam
"Erkekler 24 saatliğine yok olsaydı ne yapardınız?" diye bir anket yapılmış. Kadınların, yapılan oylamada en çok ilgi gören cevabı ise "Geceleri yürüyüşe çıkardım." Olmuş. Resmen özgürlüğün kısıtlanması bu, utanıyorum. Biz erkekler böyle olmamalıydık.
Edebiyat
Asıl marifet buluttaydı ama herkes yağmura şiir yazdı. -Cahit Zarifoğlu
"Tanık olduğumuz ilk ölümden sonra göğüs kafesimizde bir tabutla varırız mezarlığa."
Şiir