savaşın içinde bir aile dramı demek doğru olur aslında. 3 evladını ve eşini savaşta kaybeden acılı anne.Bir annenin acılarını savaşın ve zor şartlar içinde yaşayışının toprağa anlatılışı kitap da yazılan herşey başlı başına insanı etkiliyor da beni en çok etkileyen şey gelin ve kaynananın birbirine tutunuşu oldu ve tolgonay ananın başkasının olsa da gelinin çocuğuna sahip çıkışı oldu. Gerçekten okunması gereken bir kitap cengiz aytmatov kitaplarının akıcılığı ve sadeliği beni büyüledi doğrusu daha fazla aytmatov okunmalıyım.
bir çoğumuz filmini izlemiş ve hüzünlenmişizdir. lakin kitabını okumak daha keyif verdi. o aşk o ıstırap ve bir erkeğin nasıl seve seve hataları ve hırsları yüzünden eşi ve çocuğunsuz kalışını anlatır.
Gerçek bir aile kitabı. Bir aile içerisinde olması gereken fedakarlık ,bağlılık. Aşk ve gizemi bir arada bulabileceğiniz okurken keyif alacanız ve çokca dersler çıkarabileceniz bir kitap okuyacaklara keyifli okumalar...