konuşamıyoruz, iletişim kuramıyoruz, kurmuyoruz..neredeyse unutmuşuz insanlarla göz göze gelmeyi, onlara gülümsemeyi.
Birine “günaydın!" demenin bile zor geldiği bir zamanda yaşıyoruz..gözlerimiz tv ekranına, monitörlere bakmaya ve onların tepkisizliğine o kadar alışmış ki, karşımızda canlı bir organizma görünce garipsiyoruz..