Denizin insana iyi gelen bir tarafı var. Dalgaları hiçbir şeyi aceleye getirmez, hiçbir yere yetişmeye çalışmaz. Sadece gelir ve gider. Virginia Woolf şöyle der: “Denizden başka güzel hiçbir şey yoktur.” Belki de huzur biraz denize benzer; sakin görünür ama insanın içindeki gürültüyü sessizce alıp götürür. Bu yüzden bazı insanlar denizi seyretmeye değil, biraz kendini dinlemeye gider. Bugün mümkünse gökyüzüne ve ufka biraz daha uzun bak. Çünkü bazen ruhun ihtiyacı olan tek şey, birkaç dakika deniz kadar sakin olabilmektir. 🌊☀️